POTRZEBY I WYZWANIA W NAUCZANIU KOMUNIKACJI MEDYCZNEJ
Drogie Koleżanki i Koledzy,
zwracamy się prośbą o udział w badaniach wielośrodkowych, których celem jest analiza potrzeb, ograniczeń i możliwości w nauczaniu komunikacji medycznej podczas zajęć klinicznych w ośrodkach kształcących studentów medycyny.
Badanie adresowane jest do nauczycieli, którzy kształcą studentów medyczny podczas zajęć klinicznych (lekarzy, pielęgniarek i położnych, ratowników medycznych, psychologów, itd.) z udziałem pacjentów. Udział w badaniu ma charakter dobrowolny i jest anonimowy. Zebrane dane posłużą wyłącznie do celów naukowych i zostaną przetworzone w postaci zbiorczych zestawień statystycznych. Na każdym etapie projektu jego uczestnicy mają możliwość rezygnacji z badania. Podczas badania nie będą gromadzone ani przetwarzane żadne dane wrażliwe, ani osobowe (zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych - RODO).
POLSKIE TOWARZYSTWO KOMUNIKACJI MEDYCZNEJ
Pytania i uwagi dotyczące badania prosimy kierować na adres:
dr hab. Krzysztof Sobczak
Gdański Uniwersytet Medyczny
Pracownia Komunikacji Medycznej
ul. Tuwima 15, 80-210 Gdańsk
ksobczak@gumed.edu.pl